zondag 3 januari 2016

En weg waren we!

Voila, de kop is er af! Dat het met volle goesting was? Dat zou de waarheid geweld aan doen. Deze morgen rond 11 uur vertrokken met de mountainbike. Voor alle duidelijkheid heb ik wel op de weg gefietst, was al lastig genoeg. De banden waren niet hard genoeg opgepompt, ik heb dringend een nieuwe fietspomp nodig. Ik hield de hartslag goed onder controle, na een paar km. Begon ik er zin in te krijgen, rustig trappend langs het kanaal richting Oostende, door mijn laat uur van vertrekken was het heel.rustig. Uiteindelijk 25 Km gefietst, t'is een begin, ne mens moet met iets beginnen he. Er ligt nog een lange weg voor mij, maar ik zal er staan begin mei, wees daar maar zeker van!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron