maandag 13 augustus 2012

Weer op de fiets ( deel ... )

Na een gedwongen rustperiode van 14 dagen ( ingreep aan de stembanden ) hervatte ik vandaag weer het fietsen. Mijn racefiets liet ik nog opzij staan en met mijn trekkersfiets vertrok ik richting binnenstad ( even het vakantiegevoel opsnuiven ) van daaruit reed ik door het industriepark richting Dudzele, niet direct de mooiste weg maar uit nieuwsgierigheid wou ik de bedrijvigheid van de plaatselijke KMO's even gadeslaan. In Dudzele aangekomen reed ik richting Lissewege, de polders lagen er vredig bij, het was aangenaam fietsen, hier. Heel wat fietsers kruisten mijn pad, gedurende de zomerperiode kan je hier op heel wat locaties beelden bewonderen, de kunstenaars hebben er een heuse route van gemaakt ( zie http://www.beeldenroute.be/ ) ik trapte rustig door en kwam in Lissewege aan ook het witte dorp genoemd, de terrasjes waren goed bevolkt, maar ik liet me niet bekoren en fietste verder richting Zuienkerke. Het was rustig onderweg, de hemel begon zwart te kleuren, maar er was nog geen dreiging. Na anderhalf uur kwam ik thuis, het zweet parelde van me, ik was tevreden, 32 km op de teller en een goed gevoel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron