dinsdag 1 januari 2013

Het nieuwe jaar werd goed ingezet

Mijn beste wensen aan alle fietsliefhebbers en sympathisanten, een fijn 2013 toegewenst, met veel leute en plezier, een fijn fietsjaar, geniet er met volle teugen van!
Vandaag gingen we Nieuwjaar gaan vieren bij Véro haar grootmoeder te Mesen. In plaats van mee te rijden met de wagen, zoals gewoonlijk, besloot ik de racefiets te nemen. Rond 11u30 vertrok ik thuis, er was duidelijk minder wind dan de voorbije dagen en die kwam pal uit het westen, niet zo heel ongunstig. De benen voelden goed aan, het was de vierde dag op rij dat ik fietste, op souplesse, klein draaiend ging het via de grotere wegen, richting Gits en vandaar uit naar Ieper om uiteindelijk in Mesen te arriveren. Ik genoot er van, de zon was meestal van de partij en ze deed zelfs al wat deugd, de wind was geen boosdoener vandaag, op momenten was er bijna niemand onderweg, iedereen zat wellicht aan de feesttafel. Om 14u20 kwam ik aan, 61 km tussen Brugge en Mesen, het nieuwe jaar werd goed ingezet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron