zondag 20 januari 2013

Januari zal er één worden om vlug te vergeten

Gisteren zaterdag ben ik er op uit getrokken met de mountainbike, dat leek me het veiligst. De wegen lagen er beter bij dan verwacht. Via Steenbrugge, Moerbrugge naar Beernem gereden en van daaruit verder naar St.Joris, zelfs de kleine baantjes waren goed bereidbaar. Ik had mijn banden maar half opgeblazen, kwestie van goed contact te hebben met de weg, ik ben geen enkele keer geslipt, maar het was verdomd lastig trappen, een intensieve training. Toen ik terug in Brugge was heb ik nog even de vesten afgereden, lekker in de sneeuw, het was heerlijk fietsen, maar enorm lastig, na drie uur waren we weer thuis, ik had geen last gehad van de kou. Ik had bovenaan 5 lagen, en mijn korte fietsbroek en nog twee lange broeken, dus ik was best goed ingeduffeld, alleen de koude snijdende noord-oosten wind was wel niet zo aangenaam, maar mijn bivakmuts beschermde me goed.
Deze morgen sneeuwde en het is blijven sneeuwen, dus maar binnengebleven, we zijn gemotiveerd maar niet gek !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron