zondag 3 februari 2013

De eerste winterprik zit er op !

Op donderdag 24 januari een toerke gefietst met de mountainbike, langs het kanaal naar Oostende, tot ik Stalhille voorbij, plotseling kennismaakte met de grond, weggegleden op een ijsplek, gelukkig zonder erg. Dan maar wijselijk teruggekeerd naar Stalhille en dan verder via Jabbeke, Ettelgem naar Oudenburg gefietst en terug, zo'n drie uur ong. op pad, een zware training op de slappe mountainbikebanden.
Zondagnamiddag er opnieuw op uitgetrokken met de mountainbike, richt Leffinge, het liep lekker, de wegen waren vrij, na drie uur kwam ik dan ook tevreden weer thuis.
Vandaag stond er een grote training op het programma, rond 08u30 vertrokken voor een opwarming ( de zondagsrijders gaan soms nogal vlug van start en dan rij ik me de eerste 10km kapot )ik had in het begin zware benen maar gaandeweg voelde ik me goed, ik schuwde het kopwerk niet, en door op tijd te eten kon ik het tempo goed aan, aangekomen besliste ik om nog een extra uurke bij te trainen.
Het werd uiteindelijk een anderhalf uur en na 105km en 4u30 fietsen kwam ik tevreden thuis. Wat last van de benen, maar helemaal niet leeggereden, een ferme opsteker !

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron