maandag 21 juli 2014

De conditie wordt onderhouden!

 

Maandagmorgen 21 juli 07u30, wie zet nu zijn wekker op een feestdag???  Na het drukke weekend had ik wel nog even zin om me te draaien, maar de zin om terug op de fiets te springen overheerste. Een kattewasje, de koersplunje aangetrokken, nog even de banden op druk gebracht en weg was ik. Op straat was er geen beweging, het was heel wat frisser dan de voorbije dagen, ideaal fietsweer. toen ik bij Franky aankwam stond de koffie al te dampen, Sophie was reeds aanwezig. Nog wat gekeuveld tijdens het genieten van de koffie en net toen we gingen vertrekken kwamen Ann en Eddy ook aangereden. Met vijf vertrokken we om 08u30 voor een tocht van om en bij de 70km. er stond weinig wind, of hadden we hem in de rug??? later kwam het uit. Via Varsenare, Zedelgem, Aartrijke, Bekegem reden we richting Oudenburg. Ja er was wind, die blies uit het noorden, niet koud maar krachtig genoeg om de tocht wat lastiger te maken. Pas de derde keer op de fiets na de 1000 km, maar het ging vlot. Vanuit Oudenburg reden we richting Bredene, we kruisten er de Breduniaroute en we besloten die verder te volgen tot Varsenare. De vaart Brugge-Oostende bracht ons naar St.Andries, einde van de tocht en op de platse dronken we iets. Véronique en Lieve waren ons tegemoet gekomen. Altijd leuk er nog even over na te praten !

thuisgekomen stond Clairanne op me te wachten , we hebben nog een uurke fiks doorgereden, tot in Stalhille en omgeving, al bij al een leuke fietsdag. Zo blijven we conditie onderhouden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron