zondag 5 april 2015

Eindelijk begonnen met trainen voor de komende 1000KM

Deze editie rij ik geen 1000 Km, ik hou het bij 2 ritten van 125km. Heel wat minder dus! Ik wou het even van de andere kant beleven, onderweg aanmoedigen, een praatje slaan met de omstaanders, een aankomst meemaken op de Grote Markt te Mechelen,etc. Ik had het echt moeilijk om me op te laden voor te trainen, er is geen echte uitdaging dit jaar. Nu alle activiteiten achter de rug zijn en het weer wat beter wordt besloot ik deze namiddag na de Ronde Van Vlaanderen mijn stalen ros terug van stal te halen. Het zonnetje scheen mooi binnen, maar éénmaal buiten waaide er toch nog een koude Noorderwind. Maar toch was het leuk fietsen, mijn benen voelden heel goed aan, ik weet nu niet of het mijn tweede of derde tocht was dit jaar!
Maar toch kon ik gans de rit mijn tempo aanhouden, ik fietste 43 Km, niet zoveel, maar ik was tevreden over mijn tempo en benen. Nu komt het er op aan alles op te drijven om uiteindelijk tot halfweg mei de conditie te hebben voor een tocht van 125km! Het zou moeten lukken, maar dan mag ik geen enkele training meer overslaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron