zaterdag 2 mei 2015

Zaterdag 02 mei - 15 - Westouter - Brugge

Deze middag vertrokken uit Westouter alwaar we een nachtje hadden doorgebracht in B&B De Pleute. Klokslag 12u00 vertrokken, al direct de Sulferberg voor de wielen. Zo goed als niet opgewarmd viel die tegen, wetende dat bergop rijden één van mijn slechtste kwaliteiten is. Te weinig lucht in de banden, met mijn fietspompke kon ik daar weinig aan verhelpen. Een bereidwillige fietshersteller uit Ieper zorgde er voor dat de rest van de rit aangenamer verliep. De wind zat wat tegen, hardnekkig was hij niet, oostenwind op kop tot in Gits, daar ging hij over in zijwind. Ik kon constant 25 km/h aanhouden, dat viel best mee, met de weinige training in de benen verliep de rit comfortabel! In Hooglede een korte stop, wat gegeten en na 5 minuten terug de fiets op en in een stevig tempo naar Brugge. Voor één maal geen kleine wegen gevolgd, maar de provinciale wegen.
Rond kwart voor drie was ik thuis, een gemiddelde van juist 24 km/h, daar was ik best tevreden mee.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron