donderdag 17 december 2020

Nu het plezier terugvinden!

 De voorbije jaren was het fietsen met vallen en opstaan, soms met volle moed er weer tegenaan gaan, maar ook dikwijls de fiets terug op stal, gewild of ongewild. Een regelmaat zat er niet in, zelfs de ritten tijdens de voorbije campagnes van de 1000 Km KOTK verliepen moeizaam, de gedrevenheid was dikwijls zoek. Sedert een paar maand zijn we verhuisd naar Blankenberge, alles ligt op zijn plooi, buiten een lichte verrekking voel ik me goed. De voorbije maanden veel met de elektrische fiets op pad, boodschappen, brieven bezorgen... alles wordt met de fiets gedaan. Toen ik mijn nieuwe mountainbike ben gaan ophalen in Brugge heb ik deels of-road en meestal op de weg van Brugge naar Blankenberge gefietst. Gelukkig zat de wind goed, maar of-road was het zwaar, het viel dik tegen. Basisconditie is er niet, explosiviteit is helemaal zoek, mijn hartslag ging off-road direct in het rood, te veel overgewicht speelt me parten, maar we gaan er aan werken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron