donderdag 17 december 2020

Trek Procaliber 9.6



 Vorige maand heb ik mij een nieuwe mountainbike aangeschaft. Door het Corona-virus zijn er momenteel weinig mountainbikes beschikbaar. In de eerste golf, begin dit jaar, hebben enorm veel mensen de fiets herontdekt, de constructeurs kunnen niet mee met hun productie. Gelukkig had ik bij Trekstore in Brugge nog keuze uit enkele modellen. Ze stelden me zelfs een e-mountainbike voor, dit vond ik nog te vroeg. Mijn oog viel dan op de Procaliber 9.6, een rode versie, een ferme machine waar ik hopelijk veel plezier aan beleef, prijskaartje 2.199 Euro. Dat had ik er wel voor over, deze bike is totaal verschillende van mijn oud vehikel, een Bulls 400, ooit aangekocht in 2004, toen ik het tennissen moest stoppen door heup- en knieproblemen.

Één voorblad, de voorvering kan aan- en afgezet worden aan het stuur, tubeless banden, etc., nu nog de conditie!



 


 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron