woensdag 6 juni 2012

Het ging vlotjes

Deze morgen eens buienradar geraadpleegd, het zag er niet zo slecht uit,  en na 11u00 zag het er droog uit. Na de logopedie vlug van kledij gewisseld en de fiets op. Ik was benieuwd of ik nog last zou hebben van mijn breuk ? Tegen de wind in vertrokken naar Oostende, via rustige wegen over Varsenare, Jabbeke, Ettelgem en Oudenburg. De wind waaide fel uit het Westen, maar het ging redelijk vlot, ik forceerde niks en genoot er van. Aan het keerpunt had ik 23km op de teller en een gemiddelde van 22km/h en het belangrijkste was dat ik geen last ondervond van mijn voet. Enkel bij het rechtstaan op de trappers voelde ik wat pijn, maar die was best draaglijk. Langs dezelfde weg terug naar Brugge, heerlijk zo, met de wind in de rug, paar tandjes bijgestoken en het tempo ging vlot omhoog. Ik trapte in de boter, het conditieverlies lijkt me niet zo groot, tot mijn grote tevredenheid. Na 1u50' was ik terug thuis, 46km gefietst, een gemiddelde van net 25km/h, ik had het niet durven dromen. En hopelijk kunnen we nu het jaar uitfietsen zonder onderbrekingen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron