maandag 4 juni 2012

Het licht staat weer op groen

Deze morgen terug op consultatie geweest bij de orthopedist in het AZ St.-Jan te Brugge. Na het verwijderen van de gips werd ik doorverwezen naar de dienst radiologie waar ze een aantal foto's namen, ik spaarde nog even mijn voet door twee krukken te gebruiken. Terug bij de orthopedie mocht ik na lang wachten de gipskamer weer binnen. Ik voelde nog weinig pijn en had er al een goed oog in, noch bij het stappen of bij het drukken op de voet had ik last, oef ik mocht zonder gips terug naar huis. De breuk is nog niet heel geheeld maar langer in het gips is niet noodzakelijk voor het herstellen. Ik nam de bus terug naar huis en alles ging vlot, ik voelde weinig, al was mijn stap toch nog niet optimaal. Ik moet het nog even rustig aan doen. Naarmate de avond vorderde kreeg ik meer en meer pijn, maar het viel uiteindelijk al bij al mee.
Morgen staat er al een fietsritje op het programma, ik kan het niet laten even uit te testen wat kan en niet kan, we zullen het rustig aanvatten en zien waar we uit komen. Hopelijk zijn de weergoden ons gunstig gezind.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron