zaterdag 29 december 2012

Een droge zaterdag, ideaal om te fietsen of ....

Zoals ze voorspeld hadden was het droog vandaag, daar kan een mens tegenwoordig al van genieten, dat er veel wind was vond ik bijlange niet erg. Eens goed uitgeslapen deze morgen, rond 12u00 vertrokken, goed ingeduffeld om een aanslepende verkoudheid niet erger te maken, de zon zat zowaar uit, de wind blies fel uit het zuiden. Ik schakelde klein en reed zonder forceren de spieren los, ik zocht her en der wat beschutting want toen de wind van over het land kwam was het harken. Ik reed het zelfde ritje als vorige keer Varsenare, Zedelgem, Veldegem, Torhout keerpunt ) het was rustig onderweg ! Vorig weekend werd er niet gefietst, een weekendje Hasselt was leuk, we vierden er Veronique haar 50ste verjaardag, gingen lekker eten, etc... niet ideaal voor de conditie maar 't moet nog leuk blijven hé. Terugdenkend aan vorig weekend zat ik nu te lekker de grote molen rond te draaien, de wind lekker in de rug, in een mum van tijd waren we terug thuis. 55km op de teller, genoeg voor vandaag, het wordt nog een intensief weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron