zondag 30 december 2012

Met vier op tocht

Volgens buienradar zou het droog blijven, buiten een paar spatjes was het ook zo, afspraak om 09u15 in Tilleghembos, naast Franky waren ook Hans en Marcel aanwezig. Daar niemand een ritje had uitgestippeld vertrokken we zoals gewoonlijk tegen wind, richting Varsenare, het tunneltje onder, Beisbroek werd doorkruist en via Aartrijke, Wijnendaele, Torhout, Kortemark kwamen we rond km 30 in Handzame, de wind blies hard van over het veld, we trotseerden hem, de één beter dan de ander, op kop rijden was geen pretje! Na het keerpunt ging het vlot, via de Ruidenberg, Ichtegem, Aartrijke ging het richting Brugge, de kleine hellingen verteerde ik niet zo goed, ik hield mijn eigen tempo aan en ze wachten me op om me weer op sleeptouw te nemen. Er staan nog twee tochten op het programma, morgen rond 09u00 en op Nieuwjaar nemen we de fiets naar Mesen, één goed trainingsweekend, ik hoop het ook goed te verteren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron