zondag 2 december 2012

Goed getraind dit weekend

De weersvoorspellingen waren niet echt super, zaterdagmorgen ging het droog blijven, toch was het reeds 10u00 als ik thuis vertrok. Veronique haar grootmoeder wordt binnenkort 95 en we gingen haar bezoeken, ik maakte er gebruik van om met de fiets naar Mesen te fietsen. Via de knooppunten had ik een route van om en bij de 100km uitgestippeld. De wind zat gans de weg tegen, strak was hij gelukkig niet, want de meeste tijd reed ik in open veld. De benen waren niet super, we hielden het tempo rustig, uiteindelijk had ik een gemiddelde van 21,8 km/h. Ik was tevreden, er zaten een paar stukken onverhard tussen en ook de Steenstraat in Esen was een harde dobber. Maar uiteindelijk hebben we toch genoten, het bobijntje was af en éénmaal we het heuvelland naderden werd het behoorlijk lastig, er zal nog serieus moeten getraind worden, daar zijn we ons bewust van.
Vandaag in de late namiddag een kleine 40 km gereden. De wind kwam uit zee, via landelijke wegen reed ik naar Oudenburg en vervolgens naar Zandvoorde, in het terugkeren ging het super, ik had een goed gevoel en uiteindelijk toch 142 km getraind dit weekend, we zitten op schema.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron