maandag 5 november 2012

Een beter gevoel

Na het débacle van gisteren wou ik vlug weer op de fiets, in de vooravond vond ik nog een gaatje, na een paar consultaties in het AZ-Sint-Jan spoedde ik me vlug naar huis en om 16u15 stond ik vertrekkensklaar. Goed ingeduffeld vertrok ik richting kanaal Brugge-Oostende alwaar ik via het jaagpad naar Oostende reed. Ik startte heel rustig, draaide een kleine versnelling en peddelde zo verder via Varsenare, Stalhille, Oudenburg tot aan de Plassendaalse vaart het keerpunt. Door de invallende duisternis stak ik een tandje bij, ik had bewust mijn kilometerteller en Gps thuis gelaten, gewoon rustig wat kilometertjes malen. Na 1u20' was ik terug thuis en had een veel beter gevoel dan gisteren. Nu wat rustig aan doen de rest van de week en zaterdag er eens tegenaan gaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron