maandag 19 november 2012

Een miezerige dag, maar toch vertrokken

De goesting om te fietsen was veraf, mistig, miezerig en koud weer, na de middag en door het aanmoedigen van Vero toch vertrokken. Goed ingeduffeld tegen wind vertrokken richting Veurne en daar verder het binnenland ingetrokken via de kleine met slijk besmeurde wegen, er waren zelf straten afgezet wegens teveel modder op de weg. Na 10 km begon het goed te lopen, eens opgewarmd en het juiste tempo gevonden kwam het plezier weer boven. Ik passeerde Steenkerke, Eggewaartskapelle, Lampernisse, Zoutenaaie, heerlijke kleine gehuchtjes die er nu wel wat verlaten bij lagen. Verder via Avekapelle en Wulpen bereikte ik de vaar Veurne-Nieuwpoort, vandaar uit reed ik terug richting Veurne, de wind gaf me nu vleugels en vlot bereikte ik De Panne via Adinkerke.
Een heerlijke warme douche deed deugd en nadien waren we natuurlijk super tevreden dat we weer 55 km hadden afgehaspeld. (16/11/12)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron