zondag 4 november 2012

Een totale off-day

Deze morgen rond 08u00 uit de veren, vlug klaargemaakt en dan naar Fanky gereden, ik had zijn sms niet gelezen dat hij zou passen wegens keelpijn, alleen dus verder naar het Tillegembos alwaar er afspraak was rond 08u45, we waren met vier, Ettienne, Wouter en Hans en ik. We reden verder maar Beisbroek alwaar Roland ons zou opwachten, ik voelde al dat ik geen goei benen had. Toen we met ons vijf verder reden richting Loppem had ik moeite om aan te pikken en na een 10-tal km heb ik afgehaakt, ik kwam in ademnood en het ging te vlug voor me. Ik heb dan nog een klein ommetje gemaakt en aan een slakkengangetje terug naar huis gefietst, met amper 30km kwam ik ontgoocheld thuis, het was mijn dagje niet. Kwam dit te vroeg na mijn ingreep ? had ik gewoon een slechte dag ?
de tijd zal het uitwijzen. We gaan zo vlug mogelijk weer een ritje fietsen om deze prestatie uit te wissen.

1 opmerking:

  1. Héj Ronald... niet panikeren...zelfs gezonde mensen hebben al eens mindere dag..MAAR zo kort na operatie vrees ik dat het ook daarmee te maken heeft...de verdoving hangt tijd in je lichaam hé.Bovendien nu stormweer...en misschien denk je daar niet aan maar zelfs dat kan op je lichaam werken (spreek uit ervaring ).
    Morgen andredag...en...dan gaan we er trug tegenaan toch???..COURAGE

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron