maandag 19 november 2012

Nieuwe poging bij de zondagsrijders

Na de off-day van 2 weken geleden, gisteren opnieuw meegereden met de zondagsrijders. Vertrokken met Etienne, Carlos, Hans en Franky, het tempo ging niet te snel in het begin en zo kon ik ( nen echte diesel ) goed op ritme komen. Via Zedelgem ging het richting Aartrijke, het tempo ging de hoogte in, maar ik plaatste me mooi uit de wind en had weinig problemen. Bekegem, Ettelgem passeerden we en ik voelde me goed en nam eens de kop over, maar dat was nog wat teveel van het goeie, meer dan een goede km hield ik het niet vol. Vanuit Oudenburg reden we naar de Plassendaalse vaart en zo verder naar het kanaal Brugge-Oostende, daar splitste de groep en volgde ik Franky die direct naar Brugge reed, het zonnetje kwam piepen, het was genieten, naar het einde toe voelden de kuiten wel zwaar aan maar het tempo zat goed. 52 km aan een goeie 25 km/h wijst dat het de goede richting uitgaat, veelbelovend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron