zondag 3 maart 2013

Een overzichtje van de laatste weken

Na een paar drukke weken weer even de tijd genomen voor ons blog wat aan te vullen. De tijd raast voorbij, werken, fietsen, slapen, de 1000 km voorbereiden, truitjes ontworpen, etc...... razend druk !
Even terugblikken op februari, zaterdag 16 februari een pittig tochtje met Ides gefietst, richting Kortemark, Werken, Koekelare.... het liep redelijk vlot, we konden het tempo aanhouden en kenden geen verval. Wat minder km's gereden dan gepland, maar 95km was toch niet min. Op maandag 18 februari in de vooravond een korte rit van 61km gereden met als verste punt Pittem. Er was lichte zuid-oostenwind, maar de benen voelden super aan, na 2u23 minuten stond ik terug thuis met een heerlijk gevoel. Niet te geloven, plots een heel goede dag die uit het niets kwam.
Donderdag 28 februari voor de eerste keer over en weer naar het werk gefietst, het weekend ervoor niet gefietst, zaterdag een off-day en zondag lag er weer een wit laagje op Vlaanderens wegen. Om februari toch goed de eindigen stapte ik donderdag vroeg uit bed, het is ong. 40km enkel, tegen je tegen de koude aangekleed bent ben je al gauw 15 minuten kwijt. Goed beveiligd om in het donker via kleine weg Izegem te bereiken. De wind waaide uit noordoost, dus dat zat al goed, al was er weinig wind, het was koud maar gelukkig droog. Ik ben niet echt een ochtendmens en deed het redelijk rustig aan, ik kwam aan rond 08u20, na een verfrissende douche te hebben genomen kon ik aan het werk. Tegen de avond koelde het fel af, de wind zat wat tegen en toen ik terug in Brugge aankwam had ik het behoorlijk koud, maar tevreden was ik zeker, zo even 80 kilometers kunnen toevoegen aan mijn teller. Ik had s'avonds wel wat last van krampen, maar wat recuperatiedrank doet wonderen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron