zondag 7 april 2013

Dag 3 & 4 tot een goed einde gebracht

Gisteren morgen vertrokken rond 09u10 richting Westhoek voor een fikse oefenrit, door het Houtland richting Houthulst, Diksmuide, de wind zat goed, het ging vlot, via de Lo-vaart naar Pollinckhove.
De boeren waren druk bezig, de kleine wegen lagen er dan ook heel besmeurd bij, maar zolang het droog blijft vormt dat weinig problemen. In West-Vleteren hield ik even halt voor een koffie, even uitrusten deed geen kwaad, in de herneming voelde ik met weer krachtig genoeg om er tegenaan te gaan. Rond 15u00 kwam ik in Mesen toe, een bezoekje aan Vero haar grootmoeder, even rusten, een stukje taart en dan klaar voor de terugweg. Die liep niet van een leien dak, de wind zat fel tegen, de voorspelde matige wind was heel wat krachtiger, de gemiddelde snelheid daalde met de kilometer, maar dit was nu minder belangrijk. Na 175 km kwam ik vermoeid thuis, het leek eindeloos, maar zo kweek je wel conditie. Deze morgen goed opgestaan, na een goeie nacht rust. Vandaag reden we met drie richting Breskens, de mist trok al vlug op, de zon kwam zalig piepen, het was aangenaam op de fiets. 't Was ook eens leuk met drie te fietsen, de kilometers gingen vlug voorbij, Damme, Sluis, Cadzand, Breskens werden gepasseerd, leve de Nederlandse fietspaden, kunnen ze hier nog veel van leren. Weinig last van de wind, vlot overnemend reden we constant 26 a 27 km/h.  We hadden 97 km op de teller toen we terug in Brugge aankwamen. Ik was super tevreden, bijlange niet kapot, wel wat zadelpijn, maar dat is het minste, de knie heeft het weekend goed doorstaan, nu paar dagen rusten en hopen op een goeie uitslag van mijn onderzoeken, maar dat zal wel anders fiets en recupereer je zo vlot niet ! In totaal heb ik 441 km gereden in deze 4 dagen, 't is nog geen 1000 km, maar we gaan er voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron