donderdag 4 april 2013

Vierdaagse training : dag 1

Vandaag een half dagske verlof genomen, 't weer zag er redelijk uit en ik had besloten om er dit weekend eens fel in te vliegen en te kijken waar we staan. De bedoeling is om zoveel mogelijk kilometers te rijden in 4 dagen en eens zien waar we staan. Over vijf weken gaat de 1000 km van start, het zal een hele karwei worden, maar ik zie het hoopvol tegemoet. Ik heb minder getraind dan ik me had voorgenomen, maar daar kom ik verder niet meer op terug, iedereen zal er wel zo over denken. Nu nog 4 weken keihard trainen en dan de week voor 9 mei, wat afbouwen en rusten.
Ik zou nu graag in 4 dagen boven de 500 km uitkomen, vandaag nam ik alvast een goeie start, 103 km gefietst aan een tempo van +/- 23.5 km/h. Er was weer een felle oostenwind, dus vertrokken richting Damme, Middelburg, Aardenburg en zo verder tot in Biervliet, daar even rond het dorp gereden en dan met volle rugwind naar huis, ik was niet ontevreden maar ben wel redelijk diep gegaan, wat vermoeid nu, maar een goede nachtrust zal wel wonderen doen !
Morgenochtend rijdt Vero mee naar het werk, de fiets in de koffer en s' avonds met de fiets naar huis, als er wat ruimte is op het werk een uurke vroeger stoppen, we zien wel !
Als ik morgen een uurke of 3 kan fietsen ben ik tevreden, zaterdag een grote rit en zondag een tocht met de teamgenoten en maandag wat losrijden.......

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron