zaterdag 14 juli 2012

Laatste voorbereiding voor mijn trektocht

Zaterdagmorgen 14 juli, wakker om 07u30, de regen klettert tegen de ramen, buienradar voorspelt niks goed, enkel een halfuurtje droog tussen 09u30 en 10u00. Ik heb de laatste weken nog niet zoveel gefietst, ondanks dat ik nog steeds niet werk, tijd te weinig, alles gaat vlug voorbij, de mooie dagen zijn schaars om te fietsen; Dus vandaag gaan we er tegen aan gaan regen of niet we moeten dringend nog wat km's afmalen. Ik had gelukkig afgesproken met Eddy, dus iets na 09u00 vertrokken we voor een tocht, ik had niks voorbereid, we besloten om nog eens de Zilleghemroute te rijden. Het tempo was stevig, in het begin weinig regen, na een tijdje viel het met bakken uit de hemel, het werd geen gezondheidswandeling, maar wel een pittige tocht. Eens je thuis bent ben je supertevreden dat je er aan begonnen bent en na een verkwikkende douche voel je je herboren. Ongeveer 55km aan een 25km/h, niet slecht in gegeven omstandigheden. De voorbije dagen had ik wat met mijn trekfiets rondgetoerd, kwestie van de zadel wat gewoon te worden, het belooft, de nieuwe fiets bolt goed, zadel ok, stuur ok, meer moet het niet zijn, we kijken reikhalzend uit naar maandag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron