vrijdag 13 juli 2012

Aankoop van een nieuwe trekfiets

Het is zover, volgende week vertrekken we voor een kleine trektocht door Belgie en een stukje van Nederland. Het is de bedoeling in 5 dagen ongeveer 500 km te fietsen op een gezapig tempo langs rustige wegen. Heel veel heb ik niet gefietst de laatste tijd, slechte weersomstandigheden, een bilspier die serieus tegenwerkte, etc... er was altijd wel iets. Vorige week ging ik langs bij Fietsen Ampe te Torhout om fietszakken aan te schaffen. Toen bleek dat mijn koersfiets niet geschikt was voor bagage te vervoeren, dus ja moesten we wel overgaan tot de aankoop van een nieuwe fiets. Het is een  degelijke Oxford fiets geworden, met een handig trekstuur en 7 versnellingen. De fietszakken werden besteld en heb ik gisteren afgehaald, we zijn volledig uitgerust voor een zorgeloze trektocht.
De voorbij week heb ik mijn nieuwe fiets al goed ingereden en ben er zeer tevreden over, goeie vering, schakelt super, je zit er comfortabel op, als het volgende week minder gaat zal het zeker niet aan de fiets liggen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron