dinsdag 15 mei 2012

Ik had me 2012 anders voorgesteld

Net nu de conditie weer aanvaardbare normen aannam gooit een domme misstap roet in het eten. Gisteren bij het opbergen van een aantal kartonnen wijn een trede verkeerd genomen, twee flessen wijn stuk, ik kon de leuning nog vastgrijpen maar het kwaad was al geschied. Ik hoorde iets knakken in mijn rechtervoet, ik dacht aan de gewrichtsbanden.. Op het eerste zicht viel het nog mee, nog wat mee rondgelopen, dan ijs er op gelegd , de pijn was te doen. s'Avonds begon de voet te zwellen en ik kon er bijna niet meer op steunen. Dus uiteindelijk naar de spoed, foto's genomen, diagnose ligamenten uitgerokken, enkeldistorsie en voetbeenbreuk, voet werd goed ingepakt in het gips en in een groot uur stond ik weer buiten, met een pak illusies minder.

2 opmerkingen:

  1. Prachtige blog om te volgen.
    Inderdaad 2012 niet goed begonnen maar niet getreurd de zomer komt er nu echt wel aan en eens je gips is verwijderd zal je weer plankgas kunnen geven op je koersfiets !
    Jou eeuwige glimlach en motivatie zijn niet kapot te krijgen.
    Tot onze volgende fietstocht

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Aiaiai... voorlopig eventjes geen fiets maar rondhuppelen op krukken

    Groetjes, A & M

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron