woensdag 2 mei 2012

De liefde voor de fiets.....en het ging vooruit .....

Toen ik gisteren thuiskwam en op het gemak eens de gegevens van mijn GPS bekeek, was ik supertevreden. Ik moest spontaan aan het liedje van Raymond van het Groenewoud denken, de liefde voor muziek, en het gaat vooruit,....het ging verbazend goed vooruit. Dit was heel toepasselijk op het tochtje dat ik samenreed met Eddy en Franky, beiden hebben me schitterend uit de wind gezet. De tocht kronkelde door Snellegem, Jabbeke, Zerkegem en Bekegem door richting Westkerke, Oudenburg, op deze rustelijke landelijke wegen kwam het klein briesje meestal zijdelings op ons af, toen ik op mijn schermpje zag dat we flirten met de 30 km/h, heb ik maar een ander beeld opgezet, mijn verstand op nul gezet en mijn beide kompanen blindelings gevolgd. Het ging super, wellicht was het de aangename temperatuur die positief op me inwerkte. Toen we het keerpunt bereikt hadden reden we terug richting Westkerke, Aartrijke, daar begon het lichtjes te klimmen en moest ik wel even de rol even lossen, ik besloot wederom nog niet heel diep te gaan en kon daarna gemakkelijk weer het tempo aanhouden.
Daar ik tijdens het fietsen moeilijk kan praten werd er nog even nagekaart ten huize van Franky overspoeld met een frisse picon, Eddy besloot om direct naar huis te rijden en zo zijn goede punten aan te dikken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron