maandag 7 mei 2012

Recuperatierit gecombineerd met familiebezoekje

Deze morgen opgestaan met zware benen, na de logopedie onze wieleroutfit aangetrokken en de fiets op, om de benen wat los te rijden. Zoals gewoonlijk tegen wind vertrokken, die strak blies uit het zuiden, via Beisbroek reed ik richting Loppem, het tempo lag laag, het draaide vierkantig, niks forceren, gewoon kilometers malen en genieten van de omgeving. De rit werd onderbroken door een familiebezoekje, even verpozen deed deugd en wetende dat we straks de wind in het voordeel hebben kon ik er optimaal van genieten. Na een uurtje terug de fiets op, nu liep het vanzelf, we schakelden vooraan naar het buitenblad en trapten stevig door, het tempo ging tot 35 km/h zonder forceren. aan recuperatie dacht ik niet meer, éénmaal het lekker loopt trap ik door, de aard van het beestje. Toen ik thuis kwam had ik 44 km op de teller, genoeg voor vandaag.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron