zondag 9 september 2012

Een pittige rit op zondagmorgen

Het opstaan was lastig, pas rond 10u00 kwam ik buiten en kon ik vertrekken. Er was weinig wind, ik reed toch zuid-westwaarts en kwam zo via Oostkamp, Wingene in Egem, na een lastige start kwam ik in een goed tempo, hoe langer ik fietste hoe meer zin ik er in kreeg. In Pittem nam ik richting Ardooie en na het keerpunt zat de wind in mijn rug, het tempo kon ik nu goed hoog houden, het ging super vlot, ik had een heel goed gevoel, met momenten haalde ik vlotjes 35 km/h, heerlijk......
Via Koolskamp, Zwevezele, Ruddervoorde ging het richting Brugge, zelfs de lichte hellingen verteerde ik super, ik haalde het tempo nog omhoog, en kon efkes de 40 km/h aanhouden, jammer genoeg niet lang! Via Loppem reed ik de Torhoutse steenweg af en bereikte het thuisfront met een leuk gemiddelde van 26 km/h en 70 km op de teller. Ik was heel tevreden. Het was een goeie repetitie voor de WK-tour van volgende week in Landgraaf, Ned.Limburg, al zal de 170 km wel andere koek zijn ! Nog een kanttekening, deze namiddag schreef ik me in voor de 4-daagse van kom op tegen kanker, een serieus doel voor volgend jaar. 1000 km verdeeld over 4 dagen, er zal duchtig getraind moeten worden, maar we gaan er voor !

1 opmerking:

  1. Zal een hele uitdaging worden de 1000 km van Kom op tegen kanker maar ik twijfel er niet aan dat je er ten volle zal voor gaan ! Zo kennen we je !!
    In dit hele project zal ik je volledig steunen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron