dinsdag 4 september 2012

Met de fiets naar het werk !

Vandaag weer vroeg uit de veren, ik had zelfs geen wekker nodig, rond 05u40 op, vlug een douche, spullen bijeen geraapt en de fiets op. Stipt om 06u thuis vertrokken, pfff het weer viel tegen, na een paar km gedacht om rechtsomkeer te maken wegens de dikke mist, maar ja nu ik zo vroeg op pad was toch doorgezet, mijn licht vooraan liet het regelmatig afweten, gelukkig was er weinig verkeer op dit uur van de dag. Via St.Michiels reed ik naar Loppem, Ruddervoorde en dan verder via kleine wegen naar Zwevezele, Koolskamp. De mist werd dikker, echt veilig was het niet, met mijn trekfiets ging het dan ook niet echt snel, zo'n 22km/uur. Verder via Ardooie bereikte ik rond 07u40 Izegem en even later de firma. Een verkwikkende douche en we waren klaar voor het werk. s'Avonds was het een stuk aangenamer, de zon scheen voluit en het was echt genieten, de wind zat wel tegen en op die fiets zit ik dan ook heel recht, zo deed ik er weer 1u40' over, het was een lange dag, één ding staat vast de volgende keer neem ik de racefiets, het gaat een stuk sneller, zo kan ik ook wat later vertrekken!

1 opmerking:

  1. vroege vogel ipv nachtuil geworden haha
    fijn weekend
    Marianne

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor mijn blog te bezoeken en er een reactie achter te laten, vriendelijke groeten, Ron